Cambiar navegación
es
|
en
|
pt
|
fr
Presentación
Países
Instituciones
Participa
Cambiar navegación
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Ver ítem
Inicio
Jamaica
Universidades
University of the West Indies (Jamaica)
Ver ítem
Inicio
Jamaica
Universidades
University of the West Indies (Jamaica)
Ver ítem
Other
Exploring two teachers' pedagogical content knowledge of reading comprehension through the basal reader: A qualitative case study in Standard Four
Fecha
2012-04-11
Registro en:
http://hdl.handle.net/2139/12699
http://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/3013155
Autor
Grant, Mary
Institución
University of the West Indies (Jamaica)
Materias
Reading instruction
Primary school teachers
Teacher effectiveness
Case studies
Underperforming schools
Teaching methods
Trinidad and Tobago
Mostrar el registro completo del ítem
EXPLORAR POR
Instituciones
Fecha
2011 - 2020
2001 - 2010
1951 - 2000
1901 - 1950
1800 - 1900
Explorar en Red de Repositorios
Países >
Tipo de documento >
Fecha de publicación >
Instituciones >