dc.creatorTerry, Herbert Guy
dc.date.accessioned2015-09-16T16:20:11Z
dc.date.available2015-09-16T16:20:11Z
dc.date.created2015-09-16T16:20:11Z
dc.identifierTerry, Herbert Guy. 2014. Pedagogy in an oppressed state. A Multilevel Analysis of Learning in the International Development of Ecuador’s Official Intercultural Bilingual Education. Tesis de maestría, Flacso Ecuador.
dc.identifierhttp://hdl.handle.net/10469/7694
dc.publisherQuito, Ecuador : Flacso Ecuador
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/ec/
dc.rightsopenAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 3.0 Ecuador
dc.subjectECUADOR
dc.subjectSISTEMA EDUCATIVO
dc.subjectEDUCACIÓN RURAL
dc.subjectCOMUNIDADES CAMPESINAS
dc.subjectALFABETIZACIÓN
dc.subjectORGANIZACIONES INDÍGENAS
dc.subjectMOVIMIENTO SOCIAL
dc.subjectENSEÑANZA SECUNDARIA
dc.subjectEDUCACIÓN BILINGÜE
dc.subjectEDUCACIÓN INTERCULTURAL
dc.subjectSISTEMA DE EDUCACIÓN INTERCULTURAL BILINGÜE
dc.subjectAPRENDIZAJE
dc.subjectLIDERAZGO
dc.titlePedagogy in an oppressed state: A Multilevel Analysis of Learning in the International Development of Ecuador’s Official Intercultural Bilingual Education.
dc.typemasterThesis


Este ítem pertenece a la siguiente institución