masterThesis
The Effect of Language on Brand Evaluation : A comparison of consumers’ brand evaluations of English and Spanish branding in Colombia
Author
Seiberle, Nadine Adriana
Institutions
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Approaches that affect consumer-based brand equity
Oliveira, Denise Santos de; Caetano, Mauro; Coelho, Ricardo Limongi França (Univ Nove Julho, 2017-09)Current studies on factors affecting the dimensions of consumer-based brand equity have been dispersed, applicable to specific contexts and not systematized in the literature. So, the purpose of this paper is to identify ... -
Análisis del potencial de Mar del Plata para la creación de una marca ciudad
Sampedro, Juan Álvaro (Universidad de San Andrés. Escuela de Administración y Negocios, 2017) -
Marca país : el caso de Argentina y Colombia
Cazes, Candelaria (Universidad de San Andrés. Escuela de Administración y Negocios, 2015)"El objetivo del presente trabajo consiste en conocer el proceso de creación de una marca país y entender de qué manera es que esto influye en la decisión del turista. Para ello se recurrió a analizar los casos de la marca ...