dc.contributorDe Castro, Daniel Felipe
dc.creatorRodríguez Bustamante, Iván Darío
dc.date.accessioned2012-03-30T12:06:45Z
dc.date.available2012-03-30T12:06:45Z
dc.date.created2012-03-30T12:06:45Z
dc.date.issued2012
dc.identifierTCP 0026 2012
dc.identifierhttp://repository.urosario.edu.co/handle/10336/2956
dc.identifierhttps://doi.org/10.48713/10336_2956
dc.description.abstractThe Green Party's political campaign for the presidency in 2010 was a campaign with many peculiarities. This paper analyzes the campaign and remarks the techniques of quantitative research and the impact of these marketing strategies in the election, the above model under the marketing plan of Professor Francisco Javier Barranco.
dc.languagespa
dc.publisherUniversidad del Rosario
dc.publisherCiencia Política y Gobierno
dc.publisherFacultad de Ciencia Política y Gobierno
dc.rightshttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/co/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAbierto (Texto completo)
dc.rightsAtribución-NoComercial-SinDerivadas 2.5 Colombia
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dc.sourceinstname:Universidad del Rosario
dc.sourcereponame:Repositorio Institucional EdocUR
dc.subjectPartido Verde
dc.subjectPlan de marketing
dc.subjectTécnicas de investigación Cuantitativa
dc.subjectEncuestas
dc.titleIncidencia de las técnicas de investigación cuantitativa en el diseño de estrategias de marketing electoral. Análisis de la campaña para la presidencia del partido verde 2010.
dc.typebachelorThesis


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