dc.creatorAbarca-Amador, Yohanna
dc.date.accessioned2015-03-23T21:18:40Z
dc.date.available2015-03-23T21:18:40Z
dc.date.created2015-03-23T21:18:40Z
dc.identifierhttps://hdl.handle.net/2238/4728
dc.publisherInstituto Tecnológico de Costa Rica
dc.relationhttps://tecdigital.tec.ac.cr/servicios/ojs/index.php/comunicacion/article/view/903/814
dc.sourceRevista Comunicación; Vol. 17, Núm. 1 (29): Revista Comunicación; 18-28
dc.source1659-3820
dc.source0379-3974
dc.subjectEnseñanza del inglés como segunda lengua
dc.subjectcorrective feedback, error correction techniques, language teaching and learning, peer correction, second language acquisition, repair, repetition, teacher-student interaction
dc.titleLearner attitudes toward error correction in a beginners English class
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeArtículo revisado por pares


Este ítem pertenece a la siguiente institución