dc.contributor | Abrahams, Mary Jane | |
dc.contributor | Araya, Soledad | |
dc.contributor | Facultad de Educación | |
dc.contributor | Escuela de Educación | |
dc.contributor | Carrera de Pedagogía en Inglés | |
dc.creator | Hernández López, Dominique | |
dc.date | 2017-06-30T03:32:40Z | |
dc.date | 2017-06-30T03:32:40Z | |
dc.date | 2015 | |
dc.date.accessioned | 2018-04-19T21:19:46Z | |
dc.date.available | 2018-04-19T21:19:46Z | |
dc.identifier | http://repositorio.uahurtado.cl/handle/11242/8015 | |
dc.identifier.uri | http://repositorioslatinoamericanos.uchile.cl/handle/2250/1374873 | |
dc.description | Tesis para optar al grado de Licenciado en Educación y Letras Inglesas | |
dc.format | 66 h. | |
dc.language | en | |
dc.publisher | Universidad Alberto Hurtado | |
dc.subject | Educación -- Metodología | |
dc.subject | Inglés -- Enseñanza -- Chile | |
dc.subject | Ambiente educativo | |
dc.title | What strategies can I implement to convey simple and clear instructions in L2, in my 8th grade English classes? | |
dc.type | Tesis | |