es | en | pt | fr
    • Presentation
    • Countries
    • Institutions
    • Get involved
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
        Search 
        •   Home
        • Search
        •   Home
        • Search

        Search

        Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

        Filters

        Use filters to refine the search results.

        Now showing items 1-10 of 1373

        • Sort Options:
        • Relevance
        • Title Asc
        • Title Desc
        • Up date
        • Descending date
        • Results Per Page:
        • 5
        • 10
        • 20
        • 40
        • 60
        • 80
        • 100

        Marketing in politicsEl marketing en la políticaMarketing na política 

        Olivera, Luis (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2016)

        Algunas percepciones y conductas de los electores sobre la comunicación política y el marketing políticoSome perceptions and behaviors of voters about political communication and political marketing 

        Rivera Aya, Eliasib Naher; Suárez Báez, Liliana Catherine

        Political Marketing and Education: a study on agents, strategies and interpretations of cultureMarketing e Educação Política: um estudo sobre agentes, estratégias e interpretações da cultura 

        Gomes, Elias Evangelista; Setton, Maria da Graça Jacintho (FACED - UFRGS, 2016)

        Political marketing: theoretical and methodological weaknessesMarketing político: debilidades teóricas y metodológicas 

        Torres Collazos, Leidy Consuelo (Sello Editorial Unicomfacauca, 2015)

        Using Twitter in Political Campaigns: The case of the PRI Candidate in Mexico 

        Rodrigo Sandoval Almazan (IGI Global, 2015)

        Incidences of the public agenda on citizens’ political attitudes through the theory of forgotten effects 

        Ortigosa Hernández, Mauricio (Universidad Nacional de Misiones. Facultad de Ciencias Económicas. Programa de Posgrado en Administración, 2021-01-29)
        This study contributes to the field of political marketing through the use of instruments based on the Theory of Forgotten Effects. According to this theory, when individuals attribute value to the incidences or connections ...

        Déjame que te cuente: storytelling on current political campaignsDéjame que te cuente: el storytelling en las campañas políticas actuales 

        Escalante Villar, Juan (Pontificia Universidad Católica del Perú, 2019)

        El marketing en la políticaMarketing in politics 

        Olivera, Luis (Pontificia Universidad Católica del Perú. Fondo EditorialPE, 2016)

        Representing the voter: reviewing the literature and proposing a new theoretical approachRepresentações do eleitor: revendo teorias e propondo novos caminhos 

        Barros, Denise Franca; Sauerbronn, João Felipe Rammelt; Ayrosa, Eduardo André Teixeira (Escola Brasileira de Administração Pública e de Empresas da Fundação Getulio Vargas, 2012)

        Communication and Political Marketing as Elements of Electoral Training. The On and the Off During the First Electoral Round for the Ecuadorian Presidential Election in 2017Comunicación y Marketing Político como Elementos de Formación Electoral. El On y el Off Durante la Primera Vuelta Electoral para la Elección Presidencial Ecuatoriana en el Año 2017 

        Estrella-Osorio, Arturo Virgilio; Palacios-García, Hugo Renato; Calvopiña-Panchi, Kevin (Universidad UTE, 2019)
        • 1
        • 2
        • 3
        • 4
        • . . .
        • 138

        Red de Repositorios Latinoamericanos
        + of 8.000.000
        Available publications
        500 Participating institutions
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Membership Login
        Featured collections
        • Latin American Theses
        • Argentinean Theses
        • Chilean Theses
        • Peruvian Theses
        Latest collections added
        • Argentina
        • Brazil
        • Colombia
        • México
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Red de Repositorios Latinoamericanos | 2006-2018
         

        EXPLORE BY

        Countries
        ArgentinaBoliviaBrasilChileColombiaCosta RicaCubaEcuadorEl SalvadorGuatemalaHaitíHondurasJamaicaMéxicoNicaraguaPanamáParaguayPerúPuerto RicoRepública DominicanaTrinidad y TobagoUruguayVenezuela

        EXPLORE BY

        Institutions

        Discover


        Document type
        info:eu-repo/semantics/article (1373)
        info:eu-repo/semantics/publishedVersion (1259)
        info:ar-repo/semantics/artículo (222)
        Artículo de revista (153)
        Text (149)
        http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 (133)
        ... View More

        Browse in Repository Network

        Countries >
        Document type >
        Publication date >
        Institutions >

        Red de Repositorios Latinoamericanos
        + of 8.000.000
        Available publications
        500 Participating institutions
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Membership Login
        Featured collections
        • Latin American Theses
        • Argentinean Theses
        • Chilean Theses
        • Peruvian Theses
        Latest collections added
        • Argentina
        • Brazil
        • Colombia
        • México
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Red de Repositorios Latinoamericanos | 2006-2018