Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 639
Training courses for teachers through the distance learning: practice reports used virtual environment TELEDUC
(Iated-int Assoc Technology Education A& Development, 2010-01-01)
This paper describes the experiences of long-distance courses, it focused on the continuing education of basic education teachers in all Brazilian territory. Such courses were offered by CECEMCA (Center for Continuing ...
Training courses for teachers through the distance learning: practice reports used virtual environment TELEDUC
(Iated-int Assoc Technology Education A& Development, 2010-01-01)
This paper describes the experiences of long-distance courses, it focused on the continuing education of basic education teachers in all Brazilian territory. Such courses were offered by CECEMCA (Center for Continuing ...
Calendario 1º cuatrimestre 2014
(Facultad de Estudios a Distancia y Educación Virtual - FEDEV - Universidad de Belgrano, 2015-05-19)
Calendario 1º cuatrimestre 2014
Encuesta de satisfacción unificada
(Facultad de Estudios a Distancia y Educación Virtual - FEDEV - Universidad de Belgrano, 2015-05-19)
Encuesta de satisfacción unificada
Modelo Programa reunión de tutores
(Facultad de Estudios a Distancia y Educación Virtual - FEDEV - Universidad de Belgrano, 2015-05-19)
Modelo Programa reunión de tutores
Modelo plantilla parcial
(Facultad de Estudios a Distancia y Educación Virtual - FEDEV - Universidad de Belgrano, 2015-05-19)
Modelo plantilla parcial
Presentación del area tutorias
(Documentación Académica - Facultad de Estudios a Distancia y Educación Virtual - Universidad de Belgrano, 2013)
Presentación del area tutorias:Asiste y evalúa a los tutores
de la FEDEV.
Interviene en los procesos
relacionados con las tutorías
a estudiantes.
Modelo plantilla final
(Facultad de Estudios a Distancia y Educación Virtual - FEDEV - Universidad de Belgrano, 2015-05-19)
Modelo plantilla final
Perú: Higher education at a distance: feasibility analysisPerú: La educación superior a distancia: análisis de viabilidad
(Universidad de Costa Rica, 2018)