Mostrando ítems 1-10 de 383
Capacidades estatales en la promoción de exportaciones : un estudio comparado entre Argentina y Chile
(Universidad de San Andrés. Departamento de Ciencias Sociales, 2011-03)
Trade promotion policies for KPO companies, and their strategies : the case of business consulting firms in Chile
(Universidad de Chile, 2015)
This case study presents a review on the Chilean trade in service policy, and its importance in attracting consulting firms to the country. Presenting the current trade in service policy in Chile, and an analysis of its ...
Volver a encender el motor : el Programa de Aumento y Diversificación de las Exportaciones (PADEx), 2014-2015
(Universidad de San Andrés. Departamento de Ciencias Sociales, 2017)
Horizontal mergers and promotional spending
(Universidad de San Andrés. Departamento de Economía, 2008)
Estrategias de Trade marketing para el Gruppo Salinas de Guaranda Caso específico ·Quesos El Salinerito.
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2019-02)
The aim of this research was to determine and verify that a suitable application of the Trade Marketing is relevant in order to increase the sales volume of the different products that the “Gruppo Salinas” offers, especially ...
"Intelligent couponing marketing" : ¿cuál es el valor estratégico de los cupones inteligentes para los negocios de quienes los utilizan?
(Universidad de San Andrés. Escuela de Administración y Negocios, 2011)
Este trabajo de graduación evalúa el valor estratégico de los cupones
inteligentes como herramienta de promoción de ventas.
Los cupones inteligentes brindan a los consumidores ofertas personalizadas de
acuerdo a su perfil ...
Participación de las pymes argentinas en cadenas globales de valor : revisión de la literatura y análisis de políticas locales
(Universidad de San Andrés. Departamento de Economía, 2017)
The role of interest groups in the Peru-United States Trade Promotion Agreement (PTPA)
(Universidad de Chile, 2015)
This case study seeks to analyze the impact that interest groups had in shaping the modifications in Intellectual Property Rights (IPR) provisions contained in the U.S.-Peru Trade Promotion Agreement (PTPA). In its original ...
Trade marketing para incrementar ventas de productos agroquímicos de Kellagro Ecuador en el área rural de Chimborazo
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2022-01-14)
The purpose of this study was to design trading & marketing strategies for an agrochemical product trading company called Kellagro Ecuador Cía. Ltda located in Chimborazo, 2021. A process was carried out in which the ...
Plantear la gestión de E-TRADE en el sistema de comercio exterior en el Perú
(Universidad Nacional de Ingeniería, 2018)