Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 108
Antecedents of recommendation and repurchase intention on medical tourism
(Universidad del Zulia, 2019)
A Study of Live Streaming Shopping Platforms’ Influence on Customer Repurchase Intention in China
(Universidad de Chile, 2022)
Live streaming shopping is becoming more and more popular in China as a newly
emerged shopping form in recent years. The live streaming platform, a critical bond
between vendors and customers, has made outstanding ...
El impacto de la calidad de servicio y la seguridad en el vuelo en la intención de recompra en aerolíneasThe impact of service quality and flight safety on airline passenger repurchase intention
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2023)
Restoring the buyer–seller relationship through online return shipping: The role of return shipping method and return shipping fee
Relationships with consumers are critical to the success of online sellers. Online returns can detrimentally influence buyer–seller relationships and, thus, online sellers should carefully approach online returns to restore ...
Green perceived benefits y Brand credibility en relación al Repurchase intention de green products
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2020-08-19)
El estudio tiene como objetivo explorar las relaciones entre los beneficios verdes percibidos y la credibilidad de marca frente a la intención de recompra de productos verdes en Lima. La información presentada es cuantitativa ...
El Customer experience y el Customer Satisfaction en relación al Repurchase Intention en E- commerce de la categoría de moda.
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2021-07-08)
Desde el inicio de la pandemia covid 19 el mercado ha sufrido grandes cambios, uno de ellos, el auge del ecommerce.Los consumidores han cambiado y por lo tanto las empresas también. Todas las categorías han tenido que ...
Factores que influyen en la intención de recompra en el comercio electrónico en tiendas por departamentoFactors that influence repurchase intention in e-commerce at department stores
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2024)
El Customer experience y el Customer Satisfaction en relación al Repurchase Intention en E- commerce de la categoría de moda.
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2022)
El online brand community, el brand loyalty y el WOM en relación al repurchase intention de marcas dermatológicasThe online brand community, brand loyalty and WOM in relation to the repurchase intention of dermatological brands
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2022)