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Mostrando ítems 1-10 de 2062
Multiplataformas online en supermercados: calidad de servicio, satisfacción y lealtad online
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2021-03-11)
El propósito de esta investigación es comprobar la influencia de las dimensiones de la calidad del servicio online (diseño de la plataforma, servicio al cliente, calidad de la información, tiempo de respuesta, precio, ...
Dimensiones que impactan en la satisfacción del servicio a través de la calidad del servicio online de marketplaces en Lima Metropolitana
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2020-12-03)
La presente investigación busca evidenciar la relación entre las dimensiones a través de la calidad del servicio online con la satisfacción online del consumidor en el sector de Marketplace en Perú. Este estudio está basado ...
Applicability of cyclomatic complexity on WSDL
(Springer Verlag, 2015)
Which is or should be the ideal level of participation of students of higher education in their own education?
The global objective of this work is to contribute to the field of evaluation of the quality of higher education developed by higher education institutions (HEIs) from a multidimensional perspective, that considers all ...
Effects of perceived service quality, website quality, and reputation on purchase intention: the mediating and moderating roles of trust and perceived risk in online shopping
(2021-01)
Globally, there is an increasing trend in online shopping, which is considered a critical preference
due to the wide reach of the internet. Internet usage has been continuously growing for two
decades. In 2019, of the ...
Influence of online shopping e-service quality on consumers' perceptions and behavior
(Instituto Tecnológico y de Estudios Superiores de Monterrey, 2015)
El Customer Experience con relación al Customer Satisfaction en el E-Service quality del Online Food Delivery para el Customer Loyalty
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2021-07-08)
El presente paper se realiza dentro de un contexto donde se sitúa una pandemia mundial debido al virus Covid-19. A partir de ello, diversas empresas han modificado sus procesos de atención, tal es el caso de los restaurantes, ...
Online sellers’ reuse behaviour for third-party logistics services: An innovative model development and E-Commerce
(MDPI, 2021-07)
The increase in customer complaints on the reliability of 3PL services among online sellers has become prominent in the industry, as confirmed by 3PL service providers in Malaysia. The increase in customer complaints ...
Factores que influyen en la e-satisfacción del cliente en plataformas de compra online de supermercados minoristas de Lima Metropolitana en los consumidores
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2021-07-09)
El propósito de esta investigación es obtener información relevante acerca de los factores que influyen en la satisfacción online del cliente de compras en las plataformas de supermercados minoristas en línea. El modelo ...
Service and e-service quality and satisfaction of students from the european higher education area: a measurement scale of quality of higher education from a student's perspective
In this paper we have tried to contribute to the debate on the evaluation of the performance of higher education institutions (HEIs). More specifically, to the quality assessment of higher education developed by universities. ...