es | en | pt | fr
    • Presentation
    • Countries
    • Institutions
    • Get involved
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
        Search 
        •   Home
        • Search
        •   Home
        • Search

        Search

        Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

        Filters

        Use filters to refine the search results.

        Now showing items 1-10 of 764

        • Sort Options:
        • Relevance
        • Title Asc
        • Title Desc
        • Up date
        • Descending date
        • Results Per Page:
        • 5
        • 10
        • 20
        • 40
        • 60
        • 80
        • 100

        Marketing mix eleitoral: um modelo de an??lise de campanhas eleitorais. 

        Oliveira Filho, Wald??lio Almeida de (Universidade Federal da Bahia, 2005)

        Algunas percepciones y conductas de los electores sobre la comunicación política y el marketing políticoSome perceptions and behaviors of voters about political communication and political marketing 

        Rivera Aya, Eliasib Naher; Suárez Báez, Liliana Catherine

        Elecciones presidenciales 2006: una aproximación a los actores del proceso 

        Recalde, Paulina

        Marketing mix eleitoral: um modelo de análise de campanhas eleitorais. 

        Oliveira Filho, Waldélio Almeida de; Oliveira Filho, Waldélio Almeida de (Universidade Federal da Bahia, 2005)
        Esta dissertação buscou elaborar, a partir de um conceito de marketing eleitoral proposto, um modelo de análise de campanhas eleitorais majoritárias que não somente evidenciasse a utilização do instrumental inerente ao ...

        Influencia del marketing electoral en la alternancia política del municipio de Toluca 

        GARCIA MARBELLA, ANGELICA;;3176365; JAIMES LEGORRETA, LUZ MARIA CONSUELO; 586833; GARCIA MARBELLA, ANGELICA; JAIMES LEGORRETA, LUZ MARIA CONSUELO (Universidad Autónoma del Estado de México, 2010)

        Comportamiento electoral en el Perú: Un análisis del rol de las variables sociodemográficas y socioeconómicas en las elecciones presidenciales en primera vuelta de 2006 y 2011Electoral behavior in Peru: An analysis of the role of socio-demographic and socioeconomic variables during the first election round in the presidential elections of 2006 and 2011. 

        Lazo Rodríguez, Sebastián (Pontificia Universidad Católica del PerúPE, 2016)

        Campaña electoral por el cambio positivo Nueva Fuerza Republicana 2002 

        Unknown author (2005)
        El marketing político comercial trata sobre productos, distribución, promoción como también la fijación en el inconsciente colectivo de la elección del candidato de su predilección. en la coyuntura o momento actual . ...

        Niveles Estratégicos de Marketing Político en Campañas Electorales de Gremios UniversitariosStrategic levels of political marketing in electoral campaigns of university unions 

        Ferrer, Juliana; Clemenza, Caterina; Romero, Douglas; Araujo, Rubén (SABER ULA, 2004)

        Eleições, pesquisas e estratégias de marketing: a campanha eleitoral de Micarla de Sousa em Natal (2008) 

        Campos, Emmanuel de Sousa (Universidade Federal do Rio Grande do NorteBRUFRNPrograma de Pós-Graduação em Ciências SociaisDesenvolvimento Regional; Cultura e Representações, 2011-03-31)
        From the importance that the political science and the social sciences began to give the electoral programs on TV, were examined in that work academic the effects of research in electoral marketing strategies in Gratuitous ...

        Algunas percepciones y conductas de los electores sobre la comunicación política y el marketing político 

        Rivera Aya, Eliasib Naher; Suárez Báez, Liliana Catherine
        Este documento presenta los resultados de una investigación sobre marketing político orientado a identificar algunas conductas de los electores bogotanos frente a la oferta de propuestas de los candidatos en época ...
        • 1
        • 2
        • 3
        • 4
        • . . .
        • 77

        Red de Repositorios Latinoamericanos
        + of 8.000.000
        Available publications
        500 Participating institutions
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Membership Login
        Featured collections
        • Latin American Theses
        • Argentinean Theses
        • Chilean Theses
        • Peruvian Theses
        Latest collections added
        • Argentina
        • Brazil
        • Colombia
        • México
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Red de Repositorios Latinoamericanos | 2006-2018
         

        EXPLORE BY

        Institutions

        Discover


        Document type
        Tesis (89)
        bachelorThesis (76)
        info:eu-repo/semantics/article (64)
        info:eu-repo/semantics/publishedVersion (60)
        info:eu-repo/semantics/bachelorThesis (59)
        masterThesis (31)
        ... View More

        Browse in Repository Network

        Countries >
        Document type >
        Publication date >
        Institutions >

        Red de Repositorios Latinoamericanos
        + of 8.000.000
        Available publications
        500 Participating institutions
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Membership Login
        Featured collections
        • Latin American Theses
        • Argentinean Theses
        • Chilean Theses
        • Peruvian Theses
        Latest collections added
        • Argentina
        • Brazil
        • Colombia
        • México
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Red de Repositorios Latinoamericanos | 2006-2018