Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 10
Using crowd-sourced photos to assess seasonal patterns of visitor use in mountain-protected areas
(Springer, 2018-11)
Managing protected areas effectively requires information about patterns of visitor use, but these data are often limited. We explore how geotagged photos on Flickr, a popular photo-sharing social-media site, can generate ...
Spatio-temporal dynamics of regions of interest obtained from geotagged photosDinâmica espaço-temporal das regiões de interesse obtidas a partir de fotos com geo-tags
(Universidade Federal de ViçosaCiência da Computação, 2023)
ToPI - uma abordagem online para identificar locais de interesse utilizando fotografias geo-referenciadas
(Universidade Federal de UberlândiaBrasilPrograma de Pós-graduação em Ciência da Computação, 2016)
Multimedia Multimodal Geocoding
(, 2012)
Planning for fear of crime reduction: assessing the impact of public space regeneration on safety perceptions in deprived neighborhoods
(Elsevier, 2023)
Fear of crime significantly reduces people's time-space access to and use of public space, notably in high-crime neighborhoods where concerns around personal safety are more acute. One widely used strategy to reduce fear ...
A Rank Aggregation Framework For Video Multimodal Geocoding
(Kluwer Academic Publishers, 2014)
El papel de los servicios ecosistémicos culturales en un proceso de restauración ecológica participativa en Tocancipá, Cundinamarca
(Bogotá : Universidad de Ciencias Aplicadas y Ambientales, 2020Facultad de Ciencias Ambientales y de la SostenibilidadMaestria en Ciencias Ambientales, 2020-08)
Los servicios ecosistémicos culturales, son un tema que ha surgido de manera significativa desde el año 2012. En este artículo se muestra el auge de los servicios ecosistémicos culturales, a partir de la revisión de bases ...
El posicionamiento de marca en el consumidor turístico a través de las redes sociales en la ciudad de Cali (2020 – 2021)
(Universidad Autónoma de OccidenteMercadeo y Negocios InternacionalesDepartamento de MercadeoFacultad de Ciencias AdministrativasCali, 2022-07-29)
La presente investigación analiza el papel de las redes sociales dentro del posicionamiento de marca de los hoteles de la ciudad de Cali - Colombia, una de las principales ciudades con movimiento turístico del país, ...