Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 438
Mercadotecnia social digital para promover el interés estudiantil en elecciones de autoridades en la Universidad de Guayaquil-Ecuador.
(Ciencia Digital Editorial, 2019)
Multinational corporations and the emerging network economy in Asia and the Pacific
(2007)
Multinational Corporations and the Emerging Network Economy in Asia and the Pacific delves into the ongoing rise of a global economy anchored in a web of inter-firm production networks and the role played by multinational ...
Multinational corporations and the emerging network economy in Asia and the Pacific
(2007)
Multinational Corporations and the Emerging Network Economy in Asia and the Pacific delves into the ongoing rise of a global economy anchored in a web of inter-firm production networks and the role played by multinational ...
El marketing político 2.0 y sus implicaciones sobre la formulación y difusión del mensaje de campaña: el caso de la campaña presidencial de Barack Obama 2008
(Universidad Santo TomásPregrado Gobiernos y Relaciones InterrelacionesFacultad de Gobierno y Relaciones Internacionales, 2019)
Political marketing 2.0, has been positioned as an important factor in the implementation of
diverse current political campaigns, this has had direct effects on the formulation and
dissemination of the campaign message. ...
El resurgimiento de la economía política en la ciencia política actual
(Universidad Externado de Colombia, 2019-05-28)
Este artículo describe el desarrollo histórico de las interpretaciones de la economía política, critica la pretensión hegemónica de la economía neoclásica y rescata la “nueva economía política”: el estudio de la constitución ...
Barriers to healthcare coordination in market-based and decentralized public health systems: A qualitative study in healthcare networks of Colombia and Brazil
Although integrated healthcare networks (IHNs) are promoted in Latin America in response to health system fragmentation, few analyses on the coordination of care across levels in these networks have been conducted in the ...
Commodification and Digital Political Participation: The “15-M Movement” and the Collectivization of the Internet
(Universidad de La SabanaDirección de Publicaciones, 2018)
El objetivo de este artículo es analizar un proceso emergente en la sociedad red: la mercantilización del Internet y la comunicación política. Esta estrategia de capitalismo tecnológico está cada vez más presente en las ...
Efectos del capital social en el empleo en México
(Universidad Externado de Colombia, 2018-04-04)
Este artículo explora la influencia de las redes sociales físicas y electrónicas en el mercado laboral, empleando datos de la Encuesta de Bienestar Autorreportado para México en 2014. El capital social ejerce una influencia ...
Redes de universidades: novos espaços de articulação e/ou decisão no campo da educação superior pública brasileira
(Universidade Federal de Minas GeraisUFMG, 2013-08-26)
This dissertation investigates the emergence of consortiums of federal universities as new spaces of articulation and/or decision in the field of Brazilian public higher education. The empirical object of this research is ...