Buscar
Mostrando ítems 1-4 de 4
La disonancia cognitiva como factor motivador en las decisiones del consumidor: caso smartphones
El artículo examina las diferentes teorías de la disonancia pre-decisoria, y las variables que la explican.
Expone a la disonancia cognitiva como un factor motivador en la toma de decisiones del
consumidor. Para contrastar ...
Social group dynamics and patterns of Latin American integration processes
(2017-04)
This article proposes to incorporate social psychology elements with mainstream political science and international relations theories to help understand the contradictions related to the integration processes in Latin ...
La influencia del desempeño social corporativo en la satisfacción laboral de los empleados: una revisión teórica desde una perspectiva multinivel
This document provides a theo-retical analysis of the relationship among three of the dimensions of corporate social performance (client and supplier relations, shareholder relations, and, relations with civil society) and ...
La influencia del desempeño social corporativo en la satisfacción laboral de los empleados: una revisión teórica desde una perspectiva multinivel
The influence of the Corporate So-cial Performance on employee job satisfaction: a theoretical review from a multi-level approachThis document provides a theo-retical analysis of the relationship among three of the dimensions ...