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Mostrando ítems 1-10 de 2316
Sufficiency of disclosure and genus claims for protection of biological sequences: a comparative study among the patent offices in Brazil, Europe and the United States
(Sociedade Brasileira de Biotecnologia, 2019)
The effect of -co-creation with consumers- claims on purchase intention: the moderating role of product category performance information
(2020-03-10)
This paper tests whether consumer co-creation claims affect consumer responses, given context information related to the product category performance. The hypothesis is that when there is negative context information related ...
The effect of -co-creation with consumers- claims on purchase intention: the moderating role of product category performance information
(2020-03-10)
This paper tests whether consumer co-creation claims affect consumer responses, given context information related to the product category performance. The hypothesis is that when there is negative context information related ...
Propuesta de mejora para la célula de atención inmediata tarjeta de crédito y libranza del Banco de Occidente.
The following degree work was carried out in the financial institution Banco de Occidente, in the claims management unit in the city of Bogotá, a unit located in the Banco de Occidente International Center office. The ...
Gestión de Controversias aplicadas en un Contrato a Suma Alzada en la modalidad de ejecución Fast Track para un Proyecto Privado de Infraestructura de Salud en el Norte del Perú
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2021-01-28)
El Trabajo de Investigación presenta el caso de la construcción de una clínica en el norte del país, que empezó como un proyecto con un alcance definido y con un contrato a suma alzada, pero que durante la ejecución y por ...
Propuesta de un sistema de gestión de reclamaciones del cliente para reducir los tiempos de atención en una empresa retail utilizando teoría de colas y análisis automático de textos
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2021-12-16)
En los últimos años el sector retail tuvo un crecimiento debido a la pandemia por coronavirus (COVID-19) que inició en marzo de 2019, esta trajo consigo restricciones de ciertas actividades económicas y sociales, dando ...
Propuesta de un sistema de gestión de reclamaciones del cliente para reducir los tiempos de atención en una empresa retail utilizando teoría de colas y análisis automático de textosProposal for a customer complaints management system to reduce service times in a retail company using queueing theory and automatic text analysis
(Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas (UPC)PE, 2022)
Optimal dividend strategies for a catastrophe insurer
(Universidad Torcuato Di Tella, 2023)
In this paper we study the problem of optimally paying out dividends from an insurance portfolio, when the criterion is to maximize the expected discounted dividends over the lifetime of the company and the portfolio ...