Buscar
Mostrando ítems 1-10 de 33
Impacto de la innovación organizacional en Coca-cola y su relación con las estrategias de sostenibilidad
(Universidad del RosarioAdministración de EmpresasFacultad de Administración, 2019)
Spain business mission 2017, aims to provide students with opportunities for professional growth through the application of the concepts and models studied in the different business visits that were carried out. It intends ...
Auditoría de gestión al “Gobierno Autónomo Descentralizado Parroquial rural San Sebastián del Coca”, cantón Joya de los Sachas, provincia de Orellana periodo 2014
(Escuela Superior Politécnica de Chimborazo, 2016-01-28)
This research is a management audit for the “Decentralized Autonomous Government (GAD) of the rural county of Coca Saint Sebastian.” It detected existing weaknesses and measured the degree of economy, efficiency, and ...
Procesos de logística inversa dentro de la cadena de suministro cerrada para las embotelladoras de plástico de Coca Cola Femsa México y Colombia
The following statement presents information collected from the business mission made in Mexico, from the visit it was possible to identify certain problems and opportunities for improvement in the Coca Cola FEMSA bottling ...
Responsabilidad social empresarial y sostenibilidad: Coca-Cola FEMSA y Toyota en Argentina
Corporate social responsibility is an issue widely addressed by the international community that since its inception has changed the way companies act. It has been almost seventy years since its study and analysis began. ...
El museo como recurso pedagógico para la educación parvularia
(Universidad Andrés Bello, 2006)
Esta investigación es de tipo cualitativa, tiene un alcance descriptivo y
exploratorio (según Roberto Hemández Sampieri).
Para esta investigación se consideró el siguiente problema: "Existen
deficiencias para utilizar ...
La comunicación interna como factor de cambio en la cultura organizacional para el fortalecimiento de la identidad corporativa en la Asociación de Municipios de Honduras (AMHON)
(Universidad Tecnológica Centroamericana UNITEC, 2023)
Coca-Cola y el Impacto en el Consumidor de su Producto Clásico
The present analysis and description work was carried out to the business sector in Mexico, in order to contribute to reflection and discussion in academic and training spaces from the perspective of behavioral economics. ...