Search
Now showing items 1-10 of 1380
From management to engagement: An affective teaching approach
(Medellín, Colombia, 2019)
EFL teacher’s methodology and classroom management impact on second baccalaureate students’ academic performance at Unidad Educativa “Mayor Horacio Zurita Bayas”.
(Universidad Católica de Santiago de Guayaquil, 2017)
How Can the Implementation of a Problem Posing Approach Promote Critical Reflection in the English Class?
(Medellín, Colombia, 2019)
Internship at “el recuerdo” child development center under the program my first steps from university of cordoba.
(Facultad de Educación y Ciencias HumanasLicenciatura en Lenguas Extranjeras con Énfasis en Inglés, 2020)
Fostering oral production and global citizenship education through a multimodal teaching approach in elementary learners
(Facultad de Educación y Ciencias HumanasMontería, Córdoba, ColombiaLicenciatura en Lenguas Extranjeras con Énfasis en Inglés, 2023)
Co-teaching: preschool teachers' insights about the EFL co-acting practice.
(Universidad Pedagógica NacionalLicenciatura en Español y Lenguas ExtranjerasFacultad de Humanidades, 2020)
La enseñanza del español como lengua extranjera: el caso de tres estudiantes universitarios brasileños
(Facultad de Educación y Ciencias HumanasMontería, Córdoba, ColombiaLicenciatura en Literatura y lengua Castellana, 2023)
English learning strategies that boost the development of communicative skills of pre-school students level 2 in San Jose La Salle de Guayaquil.
(Universidad Católica de Santiago de Guayaquil, 2017)
Internship at the Educational Institution “Inem Lorenzo María Lleras sede Ceibal”
(Facultad de Educación y Ciencias HumanasMontería, Córdoba, ColombiaLicenciatura en Lenguas Extranjeras con Énfasis en Inglés, 2022)