Analysis of Sports Entrepreneurship from the Perspective of Entrepreneurs in the Sabana Region of the Sucre department

dc.creatorSanabria Navarro, José Ramón
dc.creatorCortina Núñez., Manuel de Jesús
dc.date2020-04-24T21:35:34Z
dc.date2020-04-24T21:35:34Z
dc.date2018
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dc.identifier978-980-427-094-9
dc.identifierhttps://repositorio.unicordoba.edu.co/handle/ucordoba/2650
dc.descriptionContemporary administrative studies identify sports entrepreneurship as a promoter of various economic, social and cultural processes. The quality of the service offered in sports activities must undoubtedly be one of the distinguishing features of the sporting entrepreneurial profile, but it is little discussed in the literature on the subject. In this sense, the research provides an analysis of the criteria of entrepreneurs in the sports sector regarding the current status of their physical activity offers and the ways in which they are managed in the Sabana region of the Department of Sucre.
dc.descriptionLos estudios administrativos contemporáneos identifican al emprendimiento deportivo como motor de diversos procesos económicos, sociales y culturales. La calidad del servicio que se oferta en las actividades deportivas tiene que ser, sin duda, uno de los atributos del emprendedor deportivo, aspecto poco discutido en la literatura sobre este tema. En este sentido, la presente investigación proporciona un análisis de los criterios distintivos de los emprendedores en el ámbito deportivo, considerando sus ofertas actuales en el contexto de la actividad física y las formas en que se gestionan en la región Sabana, del Departamento de Sucre.
dc.formatapplication/pdf
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dc.languagespa
dc.publisherFondo Editorial UNERMB, 2018
dc.publisherFacultad de Educación y Ciencias Humanas
dc.rightsCopyright Universidad de Córdoba, 2020
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/restrictedAccess
dc.rightsAtribución-NoComercial 4.0 Internacional (CC BY-NC 4.0)
dc.sourcehttps://drive.google.com/file/d/1fHzG0B0tlV3kpi2BNPqXVVKhg-xx0Xmz/view
dc.subjectemprendimiento deportivo
dc.subjectcalidad del servicio
dc.subjectactividad física
dc.subjectsports entrepreneurship
dc.subjectquality of service
dc.subjectphysical activity
dc.titleAnálisis del Emprendimiento Deportivo desde la Perspectiva de los Emprendedores en la Región Sabana del departamento de Sucre
dc.titleAnalysis of Sports Entrepreneurship from the Perspective of Entrepreneurs in the Sabana Region of the Sucre department
dc.typeCapítulo de Libro
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/book
dc.typehttp://purl.org/coar/resource_type/c_2f33
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/submittedVersion
dc.typeText
dc.typehttps://purl.org/redcol/resource_type/LIB


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