Search
Now showing items 1-10 of 4989
Elementos mínimos que debe incluir un plan de marketing digital. Una investigación sobre los elementos, conceptos y aplicaciones disponibles para complementar un plan de mercadeo tradicional, parte 2: verificar las clases de aplicaciones que se deberían utilizar y las que actualmente se aplican en las estrategias del mercadeo digitalMinimum elements which must include a digital marketing plan. An investigation into the elements, concepts and applications available to complement traditional marketing plan, part 2: Verify application classes that should be used and those currently applied in digital marketing strategies
(Universidad EANFacultad de PostgradosEspecialización en Gerencia de Mercadeo, 2013)
Marketing digital: um estudo sobre a geração de valor dos produtos literários na L&PM Editores
(Universidade Federal de Santa MariaCentro de Ciências Sociais e Humanas, 2014-12-10)
This work has as objective understanding the marketing strategies adopted by L&PM publishing house in digital ambience, over the editorial market‟s complexity, in which books dispute attention of consumers and other ...
Marketing digital em debate
(2013)
El papel del marketing digital en las licenciaturas en administración de Argentina
(Universidad Nacional de Cuyo. Facultad de Ciencias Económicas, 2013)
Elementos mínimos que debe incluir un plan de marketing digital. Una investigación sobre los elementos, conceptos y aplicaciones disponibles para complementar un plan de mercadeo tradicional: parte 4 indagar por una forma práctica y útil de combinar las herramientas de E-marketing en el mundo del mercadeo actualMinimum elements which must include a digital marketing plan. An investigation into the elements, concepts and applications available to complement traditional marketing plan: part 4 investigate a practical and useful way to combine the E-marketing tools in the marketing world today
(Universidad EANFacultad de PostgradosEspecialización en Gerencia de Mercadeo, 2013)