es | en | pt | fr
    • Presentation
    • Countries
    • Institutions
    • Get involved
        JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
        Search 
        •   Home
        • Search
        •   Home
        • Search

        Search

        Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

        Filters

        Use filters to refine the search results.

        Now showing items 1-10 of 4989

        • Sort Options:
        • Relevance
        • Title Asc
        • Title Desc
        • Up date
        • Descending date
        • Results Per Page:
        • 5
        • 10
        • 20
        • 40
        • 60
        • 80
        • 100

        Video marketeros: producción de una serie de videos animados para promover el video marketing a través de youtube como estrategia de contenido. 

        Hernández Vides, Ana Karina; Méndez Madriz, Ana Marina (2017)

        Marketing digital na odontologia: Ferramentas e aplicações 

        Zorzo, Felipe (2017)

        Elementos mínimos que debe incluir un plan de marketing digital. Una investigación sobre los elementos, conceptos y aplicaciones disponibles para complementar un plan de mercadeo tradicional, parte 2: verificar las clases de aplicaciones que se deberían utilizar y las que actualmente se aplican en las estrategias del mercadeo digitalMinimum elements which must include a digital marketing plan. An investigation into the elements, concepts and applications available to complement traditional marketing plan, part 2: Verify application classes that should be used and those currently applied in digital marketing strategies 

        Perilla Vacca, Hugo Andrés; Niño Acosta, Xeeboll Johana (Universidad EANFacultad de PostgradosEspecialización en Gerencia de Mercadeo, 2013)

        Marketing digital: um estudo sobre a geração de valor dos produtos literários na L&PM Editores 

        Santos, Caroline dos (Universidade Federal de Santa MariaCentro de Ciências Sociais e Humanas, 2014-12-10)
        This work has as objective understanding the marketing strategies adopted by L&PM publishing house in digital ambience, over the editorial market‟s complexity, in which books dispute attention of consumers and other ...

        Elementos mínimos que debe incluir un plan de marketing digital. Una investigación sobre los elementos, conceptos y aplicaciones disponibles para complementar un plan de mercadeo tradicional: describir la funcionalidad de las principales aplicaciones de E-marketing en los planes tradicionales de mercadeoMinimum elements that must include a digital marketing plan. An investigation into the elements, concepts and applications available to complement a traditional marketing plan: describe the functionality of the main applications of E-marketing traditional marketing plans 

        Celis Ramírez, Álvaro Andrés; Hernández Buitrago, Jhoana Catherine (2013)

        Uma Abordagem de Marketing Digital Baseada na Tecnologia Bluetooth 

        Machado, Cristhian Pablo (2018)

        Marketing digital em debate 

        Antunes, Clarissa; Moreira, Mariana; Vieira, Dirceu (2013)

        El papel del marketing digital en las licenciaturas en administración de Argentina 

        Iglesias, Mauricio Germán (Universidad Nacional de Cuyo. Facultad de Ciencias Económicas, 2013)

        Elementos mínimos que debe incluir un plan de marketing digital. Una investigación sobre los elementos, conceptos y aplicaciones disponibles para complementar un plan de mercadeo tradicional: parte 4 indagar por una forma práctica y útil de combinar las herramientas de E-marketing en el mundo del mercadeo actualMinimum elements which must include a digital marketing plan. An investigation into the elements, concepts and applications available to complement traditional marketing plan: part 4 investigate a practical and useful way to combine the E-marketing tools in the marketing world today 

        Sepúlveda Rodado, Hailyn Stefany; Infante Jiménez, Luis Felipe (Universidad EANFacultad de PostgradosEspecialización en Gerencia de Mercadeo, 2013)

        Modelo estratégico de medición en redes sociales como medio para alcanzar los objetivos de un plan de marketing digital : caso de estudio : Holic Club Caracas 

        Salmerón, Brunimer; Thomson, Jessica (2017)
        • 1
        • 2
        • 3
        • 4
        • . . .
        • 499

        Red de Repositorios Latinoamericanos
        + of 2.515.000
        Available publications
        163 Participating institutions
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Membership Login
        Featured collections
        • Latin American Theses
        • Argentinean Theses
        • Chilean Theses
        • Peruvian Theses
        Latest collections added
        • Argentina
        • Brazil
        • Colombia
        • México
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Red de Repositorios Latinoamericanos | 2006-2018
         

        EXPLORE BY

        Institutions

        Discover


        Document type
        Tesis (1562)
        bachelorThesis (1050)
        Artículos de revistas (892)
        info:eu-repo/semantics/bachelorThesis (283)
        Otros (192)
        Other (121)
        ... View More

        Browse in Repository Network

        Countries >
        Document type >
        Publication date >
        Institutions >

        Red de Repositorios Latinoamericanos
        + of 2.515.000
        Available publications
        163 Participating institutions
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Membership Login
        Featured collections
        • Latin American Theses
        • Argentinean Theses
        • Chilean Theses
        • Peruvian Theses
        Latest collections added
        • Argentina
        • Brazil
        • Colombia
        • México
        Dirección de Servicios de Información y Bibliotecas (SISIB)
        Universidad de Chile
        Red de Repositorios Latinoamericanos | 2006-2018